مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 10:122022-07-31اقتصادي

آن روی مونسون| سد دهق پس از بارش های اخیر آبگیری شد+ تصاویر و فیلم


در پی بارش های سیل آسا در نقاط مختلف کشور مناطق مختلف اصفهان نیز بارش های خوبی را از سامانه مونسون دریافت کردند، سد دهق که پیش از این خشک شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در پی بارش های سیل آسا اخیر در نقاط مختلف کشور مناطق مختلف اصفهان نیز بارش های خوبی را دریافت کردند.

هر چند سیل اخیر خسارت های را به همراه داشت اما آبگیری برخی سدها و اضافه شدن به حجم آب پشت سدهای کشور آن روی دیگر بارش های مونسونی بود.

سد دهق که پیش از این خشک شده بود، با بارش های چند روز اخیر آبگیری شد.

    ذخیره سد زاینده رود به 277 میلیون مترمکعب رسید حسن ساسانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان اظهار داشت: ورودی آب به سد زاینده رود از ابتدای سال آبی، مهر ماه 1400، تاکنون در مجموع 915 میلیون مترمکعب بوده است در حالی که این سد در مدت مشابه سال گذشته 715 میلیون مترمکعب و در بلندمدت، یک میلیارد و 278 میلیون مترمکعب ورودی داشت.

وی با بیان اینکه ورودی به سد زاینده رود از ابتدای سال آبی تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش دارد، افزود: مقایسه ورودی آب به سد زاینده رود در سال آبی کنونی با مشابه بلند مدت همچنان حاکی از کاهش 28 درصدی ورودی آب به این سد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن روی مونسون| سد دهق پس از بارش های اخیر آبگیری شد+ تصاویر و فیلم

آن روی مونسون| سد دهق پس از بارش های اخیر آبگیری شد+ تصاویر و فیلم